środa, 17 lipca 2013

Hmm i od czego by tu zacząć…

Urodziałam się prawie 34 lata temu w szpitalu na Karowej!:) Może nie powinna była tego pisać, bo zaraz część z Was zrezygnuje z czytania historii dinozaura albo człowieka lodu!:)

Może zacznę zatem od tego, że do założenia bloga namówił mnie brat.. Zawsze miałam dużo do powiedzenia i chciałam robić w życiu coś więcej poza pracą, opieką nad dzieckiem i codziennym życiem.

Jak już wspomniałam jestem tu nowa i nie wiem na czym polega „zabawa w bloga”. Ale szybko się uczę, więc na początku trochę sobię popiszę na próbę, a potem będzie już poważniej, dostojniej!:)

Chciałabym tu pisać o życiu, tak ogólnie. O tym co wydarzyło się u mnie w ciągu dnia, co ciekawego przeczytałam, zobaczyłam, usłyszałam, zrobiłam:)
Moja córeczka Jagódeczka
Popiszę trochę o swoim dziecku, o tym co sie wokół mnie dzieje.

Postaram się żeby było zabawnie i śmiesznie, bez zbędnego patosu.

Zapraszam zatem wszystkich, mających ochotę oderwać się na chwilę od  szarej codzienności, do poczytania  mojego bloga.

Chętnie przyjmę wszystkie pochwały jaki i uwagi dotyczącego mojego stylu pisania. Pomóżcie mi zrozumieć sposób funkcjonowania bloga:)
Cała JA!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz